televisie

Televisie is nog altijd hét medium om in korte tijd een groot publiek te bereiken. De NPO staat met haar programmering garant voor een uitstekend bereik onder hoger opgeleide Nederlanders. Cultuur Enzovoort richt zich daarbij doelgericht op geïnteresseerden in cultuur. Met de focus op de hogere welstandsklasse van 35 jaar en ouder.

NIEUW vanaf 1 oktober. Het Ster & Cultuur Vast-pakket.
Verzekerd van uitzending op circa 20 geselecteerde uitzendmomenten (ongeveer 3 per dag, grotendeels overdag) voor een vast tarief? Het kan nu. Voorwaarde: een ANBI-status of CBF-keurmerk. Vraag naar de mogelijkheden.

Ook dit jaar hebben wij weer een mooie samenwerking met de VriendenLoterij. De VriendenLoterij biedt vaste partners aan om 25% van de kosten van de Ster & Cultuur televisiecampagne op zich te nemen. In ruil daarvoor: een VriendenLoterij-balk onder in de commercial. De commercial mag dan niet gericht zijn op kinderen.

radio

Radioreclame is zeer laagdrempelig én relatief voordelig. Hiermee bereik je snel en doeltreffend een miljoenenpubliek. De kracht van radio? Je bereikt de luisteraar overal: thuis, in de auto, onderweg of op het werk. Ook handig: elke zender heeft zijn eigen specifieke doelgroep. 

Wij werken o.a. samen met Ster, Classicnl, Sublime, Talpa en BNR Nieuwsradio. Andere wensen? Wij helpen je bij het maken van de slimste keuzes voor de beste luistercijfers. Vraag naar de mogelijkheden.

online

Online adverteren is een bijzonder effectief medium. Vooral om leads te genereren en/of je product te verkopen. Landelijk of juist heel specifiek. En er kan heel veel. Denk aan video, video-on-demand, display of bijvoorbeeld branded content. 

Cultuur Enzovoort helpt je bij het maken van de slimste keuzes. Wij werken o.a. samen met TVgids.nl (Website van het Jaar 2021 in de categorie ‘Media, TV en Film’), DPG Media (NU.nl, AD, De Volkskrant, Het Parool, enzovoort) én met het platform van de NPO voor partijen van algemeen nut.

bioscoop

Big screen = Big impact. De kracht van een commercial op het witte doek is gigantisch. Zowel in beeld als in geluid. De bioscoopbezoeker is volledig gericht op het witte doek en er is geen ruis. Dus: een zeer hoge attentiewaarde. Wij bieden een breed scala aan bioscopenschermen op toplocaties door heel Nederland. Van Art Houses tot Pathé bioscopen.

outdoor

Bus- en tramreclame
Adverteren op de bus of tram? Dat is niet alleen heel leuk, maar ook heel effectief. Wij verzorgen reclame op stadsbussen, streekbussen of trams. Lokaal of in heel Nederland. Passend binnen elk advertentiebudget. Resultaat: snelle naamsbekendheid. Vraag naar de mogelijkheden.

Metro Netwerk
Ondergronds adverteren op de digitale schermen van de metronetwerken van Rotterdam en Amsterdam? Vaak een goed idee. Deze flexibele, digitale kanalen zorgen voor extra impact, trekken veel aandacht en bereiken jouw doelgroep, gesegmenteerd naar tijd, plaats en special events.

Abri Netwerk 
Snel contact maken met miljoenen Nederlanders? Dan zijn abri’s bijna een must. Daarmee ben je 24/7 zichtbaar in bijna 300 gemeentes in Nederland. Van reclamevlakken van 2 vierkante meter in het straatbeeld tot digitale schermen in winkelcentra, parkeergarages en hogescholen.

Digitale Reclamemasten 
24 uur per dag zichtbaar voor een groot publiek? Kies voor groot, groter, grootst. De reclamemasten staan overal in Nederland. Vooral langs drukke snelwegen: de A4 bij Schiphol, de A5 bij Amsterdam en de A12 bij Arnhem. Het netwerk is zowel regionaal als landelijk perfect voor campagnes die snel een groot bereik willen genereren.

print

Dagbladen en magazines zijn en blijven belangrijke media. Zeker voor het vergroten van merkvoorkeur. Niet zo gek, want printreclame zorgt voor positieve emoties en er is veel mogelijk. Wij helpen je om speciaal voor jouw doelgroep de juiste dagbladen en magazines in te zetten. Denk aan magazines als MUZE, Televizier, Villa d’Arte of dagbladen als Het Parool, NRC Handelsblad of de verschillende programmagidsen.

Cultuur Enzovoort zijn dé media regisseurs die meedenken van idee tot campagne. Bij hen ben je altijd in goede handen en ben je er verzekerd van dat jouw radio- of televisiespot het best mogelijke resultaat behaalt. Het is geweldig om dankzij hen met ons Fundatie programma deel uit te maken van de kracht van de Publieke Omroep!

Sanne van de Kraats – Museum de Fundatie